2011. december 29., csütörtök

MODERN HÁZAK c. könyv - Jelenlegi ára: 700 Ft

Üdvözöllek!
Eladó:
Modern házak c. könyv
Sok szines és fekete-fehér képpel
Szerző: Ferkai András,   2009
Azokat a házakat választottam ki, amelyek számomra kedvesek. Vagy azért, mert velük nőttem fel, jártam bennük, esetleg tervezőjüket is személyesen ismertem, vagy pedig olyan kiváló épületnek tartom őket, amelyek megérdemlik a figyelmet.
Megpróbáltam úgy írni róluk, hogy az olvasó kedvet kapjon nyakába venni a várost, és a helyszínen megismerkedni egyik-másik épülettel. Vagy ha erre nincs módja, akkor legalább megtudjon valamit ennek a korszaknak az építészetéről, szakmai életéről és leginkább a város terein-utcáin, házaiban zajló életről.
Nem lehettem szemtanúja, de meggyőződésem, hogy a harmincas évek ugyanolyan fénykora volt Budapestnek, mint a Gründerzeit vagy a szecesszió időszaka.
Postázom is.   Tekintsd meg a többi termékemet is.



Jelenlegi ára: 700 Ft

Az aukció vége: 2012-01-13 06:33
. MODERN HÁZAK c. könyv - Jelenlegi ára: 700 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése