2011. augusztus 28., vasárnap

Szücs Judith Táncolsz velem? - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

"Ötödik gyereknek megszülettem én, óriás baba voltam, erős, nem adtam meg magam, élni akartam, de nagyon!
Mindig úgy éreztem, hogy nekem meg kellett születnem, mert valamit akar velem a Sors. "
„ Amikor megnyertem a Ki mit tud-ot, az egy nagyon nagy fordulópont volt, a női fodrász-lányból lett egy híresebb, versenyt nyert énekesnő, de olyan idők voltak, hogy a sarki telefonfülkékbe jártam ki, hogy valakit felhívjak a verseny utáni időszakban, hogy élek, mozgok, szeretnék fellépni! ”
„ Bő két hónapot mondhatok magaménak a Szécsi Pali életéből. Én a vidámságommal feldobtam őt, de akkor már késő volt, későn értem hozzá. ”
„ A SZU-ról legtöbbször elsőre egy dolog jut eszembe, vagyishogy személy, a gyezsurnaja, a gondosan kiválasztott, minden emeleten posztoló asszonyság, akkora nagy volt, mint egy tajgai barnamedve. ”
„ Jégstadionban léptem fel, jégszínpadon, mini aranyszoknyában, csizmácskában, olyan volt, minha valami jégmezőnek énekeltem volna, a szélén lehetett látni csak embereket, a többi a jeges ködbe veszett. ”
"Kuba, csótányok. Csótányokról nagyon sok emlékünk van…
Ami a svábbogarat illeti, az valami védett nemzeti állat lehet náluk; a legnagyobb népzenéjük, a La cucaracha, az bizony a svábbogárról szól! "
„ Ezeket senki nem tudja már, csak mi tudjuk, a mi emlékeink. Ez a maiaknak semmi. Mese. ”
„ A házasság… Hogy mi nem stimmelt, hogy mit kellett volna jóval hamarabb észrevennem, azt végül is, hogy az egész egy tévedés, biztos követni lehet pontról pontra, ahogy beszélek erről a témáról. ”
Személyes átadás , XIV Ker. Stadiontól 2 percre. A postázásnál a postaköltség a vevőt terheli. Átutalás után 48 órán belül küldjük a kiválasztott könyvet (könyveket).
Licitálás, vásárlás előtt ezeket, kérjük figyelembe venni.
Köszönjük hogy benézet hozzánk.


Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2011-09-16 23:37
. Szücs Judith Táncolsz velem? - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése